desproposicions

dissabte, de maig 26, 2007

Divendres de Re:

Comencem per un Hagen Dazz(?) a la rambla catalunya per començar. Marxo al Re:public a fer aquelles birres. Amb en Veiron rajem una mica del bicing i del wow, si cal, relacionem una cosa amb l'altre, de mentre, parlem amb en Kieran de com ens ho muntarem per veure el final de lost el Diumenge, així que portare el portatil i "l'enxufarem" a la tele com bonament puguem. Adéu Kieran, adiooooooos, adéu Dora, adioooooooos -oye perdona, pero esque tengo novio (la mateixa)- (bueno tu, tu t'ho perds no?) i re:marxem.
Al final acabo re:tornant'hi amb la Diana & company i ara si, a rajar de tot, que dóna gust. Quina
pena que la Nais marxi tal i com arribem. Ara, arribem d'allà gaudint del llit en un dia diguem-li mogudet (cumple de papa Villa), i a dormir, que m'encanta, m'encanta, m'encanta el llit.

Bonanit

4 Comentaris:

Blogger Nan blau va dir...

Dissabte vai passar per el Re: i encAra flipaven de les dues vegades en les que vas anar el dv....
Es que....

dl. de maig 28, 10:27:00 a. m.  
Blogger Nan blau va dir...

Fot el fotut favor de renovar, que estik segur que tant jo com la Clara estem avorrits de veure sempre el mateix....

dc. de juny 06, 04:03:00 p. m.  
Blogger clareta va dir...

si k estic avorrida si...sempre llegint lo mateix, de fet no ho llegeixo, amb una vegada ne tingut prou! jeje
Carles...il·luminat!

dj. de juny 07, 02:17:00 p. m.  
Anonymous Anònim va dir...

Hola hola ocellet sense cua. Aquesta lletra té un objectiu d'amenaça directa i sense escrúpols. Vull dates i referencies de vols... ara!
Bé, després de confirmar el meu erotisme del poder em permeto d'intentar explicar un acudit:(que segur que coneixes pero que a mi em va fer molta gràcia) jajaj van un químic, un físic i un informàtic en cotxe i, de cop i volta, el vehicle s'atura. (s'ha espatllat...) De manera que els tres passatgers fan les seves propostes; el químic considera que es tracta d'un problema amb la combustió de benzina, mentre que el físic creu que és un problema en la transmissió dels pistons. I l'informàtic diu: Perquè no sortim del cotxe i hi tornem a entrar? (jjajjajajaaj; potser només em fa gràcia a mi però el trobo brutal)

dl. de nov. 19, 07:25:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici

a que sóc guai?