desproposicions

divendres, de juny 08, 2007

Encara que no vulguis tens nòvia.

Si si si, ja estic cansat de sempre la mateixa cançoneta. Aquest es un post denúncia.

MARIA, TORNAME'L! TORNAME'L
o bé,
MARÍA, DEVUÉLVEMELO! DEVUÉLVEMELO,
or,
MARY, OFMELONCOMEBACK! OFMELONCOMEBACK



Sóc conscient que aquest post et farà molta ràbia però millor, així o bé acceptes lo ATRAPAT que estàs i ho fas públic, o bé la propera vegada que parlem i estiguis amb ella siguis capaç de dirme quelcom més que: "bueno" "vale" "d'acord" "guai" "adios" (l'ordre dels factors no altera el producte, no)
Als meus lectors fidels, que en són dos, i no posaré noms per fer ràbia també els envio a un/a un petó d'aquells tan bons, i a l'altre/a una abraçada, i un copet, bueno no, una bona "òstia" a l'esquena perque així agafi embrenzida per no haver de tirar MAI enrera.
D'aquí a ben poc us escriuré desde el pis d'un d'un d'ells, i serà tot un triomf. Pista: és a prop de la Sagrada Família (aneu amb compte que el ego no us traeixi)
I sense més dil·lacions em despedeixo, que avui tinc cita amb uns companys de joc, del Wow si, un dia n'escriuré alguna cosa, donat que té tant protagonisme en la meva vida.
Paciència, salut, i peles.

3 Comentaris:

Anonymous Anònim va dir...

El wow...estàs enganxat!
serà un triomf anar al pis d'un d'un d'ells??
el meu està aprop de la sagrada Família...si et ve de gust venir ja ho sas...a partir del diumenge seré a Barcelona, però no serà fins dijous que podré disfrutar!! voldras anar de festa el dijous?? ;)
un peto...d'aquells tan bons

dv. de juny 08, 10:24:00 p. m.  
Anonymous Anònim va dir...

encara no em mereixo està en els teus links varis?? jiji

dv. de juny 08, 10:29:00 p. m.  
Blogger Nan blau va dir...

I aquí arriba l'altre fidel lector i escriptor del teu blog, que, si t'he de ser sincer, ja enyorava les teves reflexions sobre la vida nostra vostra i seva.
Respecte a la Family Sacra, t'he de dir que si vens amb mi no et donaré cap peto d'aquells tan bons (deu meu quina enveja...!!!!!) però el meu Gin serà el teu gin i el gin de tots...!

ds. de juny 09, 01:35:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici

a que sóc guai?